Bortskämd

Jag är en riktig bortskämd tvillingmamma med en sån underbar pappa till barnen! Han är den bästa pappan som finns (efter min pappa då förstås!!). Både idag och i fredags jobbade han bara 2 timmar på morgonen. Såå skönt nu när Alma inte har varit riktigt bra och i fredags för förberedelserna inför kalaset... Och han har knappt jobbat en hel dag sen Hilma och Alma föddes. Han åker hemmifrån straxt innan 7 och är oftast hemma vid 3 tiden. Ibland ännu tidigare! Jag är så lyckligt lottade att jag har en sån fin pojkvän som sätter familjen först! Och i vår familj är inte pengar allt, jag tycker att familjen är värd så mycket mer än varje krona i världen! OCH vi har ju så vi klarar oss! :D

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback