2 in 1



Både Hilma och Alma har fått dille på att sitta i och på saker!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såå jädrans goa!

Man bara smälter! I love!

2010-10-12 @ 09:35:28
Postat av: Gabby

Sååå sööta!=) ja de blir 7 mån i slutet av oktober:) så inte riktigt än,hihi. Mmm har också sagt aqtt vi NOG inte heller ska ha fler men vill se mig själv om -5 år,hehe!=) har ju varit en tuff start för dig & mig om man säger så,så ska man ha ett till så får man nog vänta några år;) Ja här e fullt ös hela tiden, haha! Ja jag vill jobba med inredning, kläder el mat;) inte gå tillbaks till vården som jag jobbade inom innan. Vill försöka jobba där mellan 50 & 60% så barnen inte alltid behöver vara på dagis! Hoppas d blir som jag tänkt mig:) Hur mår ni annars idag? KRAM söta nu!

Postat av: Johanna

Hej på er!

Vad kul det var att ni tittade förbi häromdagen! ni kommer väl igen nästa vecka??

Sen när du hade gått hittade jag en kasse med ett paket i! så sa jag till Joakim åhh nej hon glömde ett paket! tänkte ju att det var till på lördag :)Men då sa han att det var ju till Eddie... trodde ju du menade den fina tutte i klädhängaren :) när du sa att han skulle få något för att han haft dopdag! Han kommer bli så fin och ha det så mysigt i sin "rally" mjukisdress nu i höst och vinter! Tack så mycket kära gudmor sofie!

2010-10-13 @ 10:38:09

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback