Mormor

Idag har Hilmas och Almas mormor varit här hela dagen. Hon kom redan vid halv nio (me like!) och hon hade med sig varsin macka till oss från lotsen. Jo, tjejerna fick en att dela på också! NomNomNom, det var en riktigt god frukost, tack kära mamma! Vi hittade inte på något specielt, tog det bara lugnt hemma. Girlsen gav mormor bok efter bok som hon skulle läsa för dom, det är det bästa dom vet just nu. Dom sitter som två ljus o lyssnar o tittar o pekar! När mormor är här är det bara hon som gäller för tjejerna, mamma kan kvitta ;) Men det är skönt för då kan jag fixa lite o tvätta o så, lite avlastning är alltid skönt! Och tjejerna har ju världens bästa Mormor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, tack för den bilden! Vi vilar oss, Alma o jag! Jag bara njuter, de är världens goaste! Puss på er!

2010-11-08 @ 22:12:13
Postat av: Ivana

Mammor är bäst! :)

Postat av: Gabby

Fina bilder!=) Ja det var lyx i lördags;) Nä alltså vi har särat på de så ngn gång innan & de blir såå lugna lite som förbytta, haha! Ingen konkurrens & lugn & ro!=) ha rni aldrig särat på era små godingar? KRAAM

2010-11-16 @ 13:34:26
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback