Granatäpple

Idag har varit en lugn och skön fredag! Vi tog det lugnt idag på morgonen och kom inte iväg förrän 1. Vi åkte hem till mosterIda där vi bara slappade och lekte och vilade lite :) Sen kom tjejernas morfar hem och han var hungrig så vi åkte till Lilla Italia och käkade pizza! NomNomNomNom var det som Alma säger :D

Girlsen sover sen några timmar tillbaka och nu ligger D och jag här i varsin ände av soffan, Daniel tittar på någon film och jag kikar lite på datorn och smaskar på granatäpple. Mumsigt och riktigt nyttigt!



Hoppas att ni har en bra fredagkväll och att ni får en trevlig helg! KRAM PÅ
ER


Kommentarer
Postat av: Gabby

Ja undra vad det heter då, barnsim, hahaha!=) ja vi har inte kommit iväg på babysim ännu men vill gå så vet inte varför d inte blivit av. Ni får ha en mysig lugn helg! Lördagsmys står på schemat här hemma jsut nu. Kramkram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback