tråkiga söndag

Tur att jag har Hilma och Alma som förgyller varje dag och dom e så goa så mitt hjärta smälter!




Idag har Daniel varit helt slut! Han har legat o läst och tittat på tv:n hela dagen!

Hilma, Alma och jag skulle åkt till deras farfar idag för god söndagsmiddag och mys. Meen när jag hade satt in tjejerna i bilen och skulle starta så startar den givetvis inte! Batteriet var urladdat. Åhhh! Så vi har varit hemma nästan hela dagen idag! Sån tur väl är så har vi världens bästa grannar. Och dom har allt! Pratade med dom nu ikväll och Vi får låna ett batteri av honom tills vi köpt ett nytt!

Men iaf så kom tjejernas farfar hit o mös istället och så åkte han iväg och handla pizza till oss :D Världens bästa svärfar!!

I eftermiddas var jag så uttråkad så jag tog tjejerna i vagnen och gick hem till deras gammelmoster som inte bor så långt bort. Drack kaffe och busade!



och nu ikväll har Daniel och jag ätit varma mackor. Mmm det var gottit!
Mina specialare med grön pesto, salami, tomat och ost. (inspiration av världens bästa Johanna)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såååå snyggt det blev med lugg!!!! jag blir väldigt sugen på att gå till frisören :)kram

2010-05-09 @ 21:07:48
Postat av: Faster Anna

Nu har det hänt grejer ser jag ! :)



Du har klippt dig och vad är det jag ser på Daniel...

2010-05-10 @ 07:56:39
Postat av: Mamma

En tråkig dag blev ju bra till slut i alla fall!

Puss love!

2010-05-10 @ 09:35:04
Postat av: linda

Åh vad fina ni är, du i lugg o daniel med sin tatuering :D Och det blev väl en ganska bra söndag iaf?! Puss!

2010-05-10 @ 11:00:49
Postat av: Tova

Såå söta :)



Hihi ja, varje tid har väl verkligen sin charm, du har nog rätt i att man kommer sakna mammaledigheten och bebisåren sedan :) samtidigt är det ju så kluvet, man längtar ju till framtiden, alla framsteg osv. Men, tiden rusar ju faktiskt fram :)


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback