Myyys

Igår kväll åkte Daniel till tyskland med min pappa, Idas kille, hans kompis och en massa andra för att inhanlda lite öl o cider till sommarn :D För att Hilma, Alma och jag skulle slippa vara ensamma inatt och idag så har systra mi sovit här! Det är sååå mysigt när hon gör det!

Vi väcktes av tjejerna vid 6 tiden (som vanligt). Då låg vi o mös i sängen en stund sen fick dom välling!



Sen åt vi suuuupergod frukost! Nybakade scones med ost och marmelad och oboy till det! Mumma



Och tjejerna har haft en massa morgonmys med sin moster!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla mina älsklingstjejer!

Puss love!

2010-05-08 @ 12:39:42
Postat av: Gabby

Heej söta familjen!=) Alltså era flickor verkar vara & varit så duktiga=) De sov alltså redan när de va så små från ca 21-07.00 utan nattmål;) Är verkligen imponerad! Vad söta de är där bredvid sin moster, busar & har sig, hihi. Vad hittar ni på i helgen? Här myser vi på & ska snart ta en promenad. Kraaam till er!

Postat av: ida

vi hade såååå mysigt:) får vi göra om snart! älskar er

2010-05-08 @ 17:07:54
Postat av: johanna

Tack så mycket för lånet av tjejerna! Elicia blev bara lite besviken att hon inte va hemma när jag visade bilderna. Så kul för Hilma och Alma att ha en sån underbar moster! Det ser väldigt mysigt ut! Och nu blev jag sugen på scones!!! Sååå gott att göra något lite extra mumsigt ibland istället för den vanliga tråkiga mackan. Kramar

2010-05-08 @ 20:22:11
Postat av: linda

Åhhh vad mysigt!!! Så härligt med lite tjejtime :D

2010-05-08 @ 21:32:50
Postat av: Faster Anna

Så mysigt !

Men det är rätt trollungar, ge moster Ida vad hon tål :)

2010-05-10 @ 08:00:34
Postat av: Ida

Ser helt underbart ut ! Mysig blogg sofie ! saknar dig jättemkt och jag vill hälsa på er snart ! =) Har ju bara träffat dem små änglarna en gång =( Hoppas ni har det bra ! vi kan väl försöka höras lite oftare? kram kram till er alla. träffade nettan häromdan förresten, bad henne hälsa till er :D

2010-05-10 @ 22:13:24

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback