Gung gung

I måndags kväll när vi alla hade ätit gick vi ut i trädgården en stund. Hilma och Alma invigde deras gunga som dom fått av sin farfar. Än så länge har vi bara en men vi måste snart köpa en till så tjejerna kan gunga samtidigt! Sen satt vi i gräset och chillade en stund...



Andra gången Alma gungar. Hon har faktiskt gungat en snabbis innan när Hilma sov... Men denna gången var det jääääätteroligt!!



Och Hilma spännde sig varje gång hon var på väg ner. Hon tyckte nog det var lite otäckt samtidigt som hon skrattade hela tiden!

 

Gräset var roligt och tusenskönorna var väldigt intressanta!


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Åhh vilka härliga bilder !

2010-05-12 @ 11:56:45
Postat av: linda

Åhh vad härligt med vår och att dom är i perfekt ålder för att börja gunga :D Och tänk vilken känsla det måste vara att få utforska gräset och blommorna!

2010-05-12 @ 17:38:50
Postat av: Mamma

Åh, så härligt det ser ut å vad de är underbara!

Blir varm i hela kroppen när jag ser bilderna! Love!

2010-05-12 @ 18:10:19
Postat av: Gabbi

Vilka godingar :)

Postat av: Gabby

Hej gumman! Här går allt jättebra och de växer på så fint. De sover lite bättre nu men vaknar gärna 1-2 ggr per natt fortf & vill äta=) Hur mår ni? De är för söta era små sessor=) Ja att ha två barn är så mysigt! KRAM

2010-05-16 @ 17:14:41
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback