Tandsingarna



Alma och Hilma har äntligen fått varsin tand :D Jag har länge trott att det har varit tänder på gång och jag har sett på båda tjejerna att dom har synts där under tandköttet.. Men såå! Nu känner man dom! Hilmas första tand kommer nere på hennes högra sida och Almas första tand kommer nere på hennes vänstra sida :D

Än så länge är dom bara lite extra tjuriga och vi hoppas verkligen att vi slipper feber..

Vi var inne i stan igår och köpte bitgrejer som man kan lägga i kylen så det svalkar lite!
 Och Nu biter du verkligen på allt! o då menar jag allt!

Kommentarer
Postat av: linda

Så gulligt när risgrynen kommer fram ju! Men hoppas att ni slipper feber :) Coolt att dom kommer på samma ställe fast olika sidor :D

2010-06-12 @ 18:05:09
Postat av: Jannika

Hej. tack för senast :P såå fina presenter o sååå roligt att träffa dig.

Vilka vackra ögon hon har :)

2010-06-12 @ 19:19:52
Postat av: dfds

mosters älsklingar!! Så söta så!

2010-07-19 @ 08:31:58

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback