Helgen som gått

Hilma har varit sjuk hela helgen och är fortfarande. Hon har feber och är slö. Det är såå jobbigt att se henne så trött och ledsen och det ända som duger är att vara hos mamma. Det värker i mammahjärtat ♥
Jag hoppas verkligen att hon blir feberfri idag för hon har haft feber sen lördag morgon.



Så eftersom Hilma har velat ha ensamrätt på mamma så har Alma spenderat helgen med ensamrätt på pappa...



Dom har badat i poolen men det var lite för kallt för Almas smak...



Dom har chillat i skuggan...



och renoverat lite i hallen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att Hilma mår bättre nu! Å vilka härliga bilder! Chilla i skuggan, haha vilket härligt kort!

Puss på er!

2010-07-05 @ 22:13:58
Postat av: tompa

Ja ni ser ut att ha det bra men Alma verka trivas bäst i sin nya solstol mot din halv rostiga målar bock till solstol.

2010-07-06 @ 15:58:57
Postat av: Gabby

Hej vännen! Ja skönt att de växer på bra=) ja idag får de varsin säng att sova i, äntligen!=) Så de snackar så med varandra nu, hihi!=) sött men kanske inte alltid kan jag förstå & speciellt inte vid läggdags=) Men sover de fint om nätterna fortf? Våra har börjat sov bättre & bättre och är såå glad för det. Tråkigt aqtt han inte är ledig och hemma med er men kvällarna är långa nu på sommaren så hoppas ni får njuta då ist:) kramaaar!!

Postat av: linda

Stackars liten, tur att hon är pigg nu! Och vad fint det blir i hallen :D Supersnyggt! Puss

2010-07-09 @ 07:34:38
Postat av: Emelie

Vilken underbar bild när de läser tidningen! Haha. Hoppas Hilma mår bra nu, inget roligt alls när de små inte mår bra. Usch.

Jag såg att jag aldrig fick svarat dig på en fråga som du ställde för typ hur länge sedan som helst om de sover i samma rum?

Nej, tyvärr gör de inte det. Våra kids har sovit så otroligt dåligt hela tiden så vi inte orkat att de ska väcka varandra stup i kvarten. Sam har haft eget sovrum sen han var ca 4-5 månader. Nu sover han hela natten men Jolie krånglar fortfarand en del s hon sover inne hos oss. Men så fort hon hon också sover ordentligt så får hon komma över till Sam.

Hur gör ni med era tjejer?

Kram

2010-07-18 @ 10:58:51
Ni hittar mig här: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: LIDA

hihi hon ser så stolt ut, men inte bräcker ju mamma förstås

2010-07-19 @ 08:43:44
Ni hittar mig här: http://www.elinkslondon.com/links-of-london-bracelets.html
Postat av: pig

Stolt ska du absolut vara! Och hon är så söt

2010-07-19 @ 08:44:29
Ni hittar mig här: http://www.elinkslondonsale.com/
Postat av: moncler

Å jag är en stolt mormor! De är såå duktiga, mormors små gosingar!

2010-07-19 @ 08:45:16
Ni hittar mig här: http://www.elinksoflondonsale.com/
Postat av: Jennie och Exxa

Hoppas hon kryar på sig! Just nu har jag en tävling i min blogg där vinsten är ett personligt namnsmycke, vore kul om du ville vara med! :)

2010-07-19 @ 13:33:16
Ni hittar mig här: http://www.exxa.se
Postat av: Gabby- tvillingmamma

Ja det ska bli mysigt med dop!=) Mmm ibland är det jobbigt att vara själv med båda men blir bättre sen när de kan leka snällt ihop, förhoppningsvis, haha!=) Saknar dina inlägg här!! Svårt att hinna med klart med två små som man ska passa=) KRAAMAR!

2010-07-23 @ 19:02:34
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback