Jag sitter här i soffan och kollar lite bloggar. Det är några av mina kompisar som alldeles precis har fått barn. bla Johanna som fick en pojk i fredags och Vickan som också fick en pojk, 5 veckor förtidigt för någon vecka sen, men pojken mår alldeles utmärkt! Åååh det är ju bara för mysigt med små bebisar!! Och hörni, tiden går alldeles för fort! Så jag var tvungen att klicka upp och kolla bilder från när Alma och Hilma kom till världen. Glöm inte att ta vara på varje liten sekund!! 

Det är verkligen den bästa dagen i mitt liv, så underbart att få träffa sina barn för första gången och man glömmer aldrig någonsin den dagen. Att kärleken till sina barn är så stor från dag 1!? Att man kan älska några så mycket!? OTROLIGT!!



Almas första möte med pappa ❤



Hilmas första möte med mamma ❤


Kommentarer
Postat av: ida

ååh dom är så söta:) är så stolt över dig o daniel!

2010-12-08 @ 15:56:54
Postat av: Faster Anna

Så pytte dom var... Så söta.

Tider går fort, de är ju stora tjejer nu ju. :)

2010-12-08 @ 16:12:59
Postat av: linda

Åhh yttepyttesötisbebisar!

2010-12-08 @ 19:45:34
Postat av: Mamma

Lycka o kärlek!

2010-12-09 @ 17:09:40

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback