Väderskär

I helgen var vi på Väderskär. För oss är det rena himmelriket!! Det är tjejernas gamlefarfars ö som ligger i Västerviks skärgård. Han bodde där som barn och nu har han de huset som sommarstuga! Eftersom han jobbar på skola så är han ledig hela somrarna och dom tillbringar han på ön Väderskär. När Daniel var liten så var han också där hela sommarloven.

Det är så skönt att åka dit! Det är verkligen semester. Och tjejerna hade de också bra, dom fick ju uppmärsamhet av gamlefarfar och Lisa hela tiden, skönt för mig och Daniel också :)




Alma och Hilma ska åka båt för första gången i sina liv. Det gick jättebra. Det var ju bara ca 15 min. Dom sa typ inget alls... Men på hemvägen somnade dom.




En tidig morgon. Alma o Hilma bestämde sig för att inte sova längre än till 6...






Den röda stugan med svarta knutar är det vi bor i.




Ni må tro att gamlefarfar var överlycklig när han fick träffa sin barnbarnsbarn för andra gången. Han var helt tokig i dom!

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Så himla mysigt det ser ut.

Lite Saltkråke-stuk :)

2010-08-19 @ 11:55:39
Postat av: Mamma

Helt underbart!

2010-08-24 @ 20:26:19
Postat av: Evelina

Åh så söta dom är!! Ja E går nu, några steg här och där :-). Vad hittar dina busungar på?



Kram

Postat av: Trekanten Lotta

Vilket ställe ser ju ut att vara kononfint där ... ja då förstår jag att ni trivs..

2010-09-09 @ 11:09:03

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback