Måndag

Dagen idag har varit superbra!
Efter tjejernas nap på morgonen åkte vi till deras mormor där dom åt för att vi senare skulle gå in till stan och kolla bilbarnstol. Har kollat lite innan och läst lite på nätet. Men det är fan inte lätt att välja i denna djungeln. Det finns dyra som fasen, fula som fasen, skitsvårt! Vi var iaf på babyproffsen och kollade och pratade med dom som jobbar där och jag (Daniel är inte alls insatt och desutom orkar han inte sätta sig in heller) hittade en som dom rekomenderade! MEN!!! Den kostade nästan 3000 kr. Och vi som ska ha två. Det sved i plånboken! Så gick det en stund och jag kollade lite till. Så sa expediten att dom har två såna stolar som jag ville ha fast i en utgående färg. FÄRG!!! för 2395:-! Jag slog till med en gång! Utan att ens fråga Daniel! Sååå skönt att det köpet är ur världen nu!

Bilstolarna vi har köpt är av märket BRITAX och dom är svarta med vita sträck på. UNDERBART att ha de ur världen nu!




När vi kom hem och alla ätit så var vi ute o gick med tjejrna i bärselarna. Jag bar Hilma och Daniel Alma. Tjejerna hann till och med somna. Så gulliga!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vilket kap!!!!!!!

Postat av: Mamma

Bra gjort gumman! Å tjejerna ska givetvis ha det bästa å tryggaste! Love you!

2010-04-27 @ 09:40:56
Postat av: Faster Anna

Britax är bra. Det har vi haft. Höll till alla 3 :)

2010-04-27 @ 11:46:17
Postat av: linda

Gutt o göra såna klipp! Och vilken mysig promenad också :) Längtar efter bebis nu...väääldigt mkt! Vill gå barnvagnspromenader, nu orkar man ju inte gå många meter :( Men jag ser fram emot torsdag :D Puss puss

2010-04-27 @ 13:48:18
Postat av: Jennie, David & erik

Usch ja, det är dyrt med bilbarnstolar. Vi kollade länge & jämförde olika modeller innan vi bestämde oss. Vi köpte två st BRITAX HI-WAY hos babyproffsen, & är jättenöjda. Killar verkar gilla dem oxå- nu kan de titta ut när de åker bil..

2010-04-29 @ 10:49:04

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback