fredag lördag söndag

I helgen har det varit fullt upp som vanligt! Det är så himla mycket jag vill göra HELA tiden!!! Tiden räcker inte till. Det skulle vara bra om det var 3 dagar ledigt för Daniel istället eller några timmar extra på dygnet skulle inte vara helt fel heller!

I fredags firade vi syrrans kille, Mackan som fyllde 20! Vi var ute och åt, mumma! Och tjejerna var superduktiga!

 

I lördags var det ju babysim igen, sen grillade vi när kom hem o mös, bara jag o Daniel, för en gångs skull!



I söndags var vi hos tjejernas farfar, vi var även på restaurang och åt igen. Mmmm vi har det bra vi ska ni veta!!

Kommentarer
Postat av: linda

Det låter som en superhelg! Duktiga tjejer på restaurangen, bara skrattar och ler :D puss

2010-04-27 @ 13:37:28

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback