Haaaalllon !

Tjillevippen !

Idag är en superduperbra dag :D
Vi har varit på ultraljud igen. Bebisarna hade växt till sig !!
Bebis till höger väger 2155g o bebis till vänster väger 2253g !! Dom börjar bli stora nu ! Denna gången var det ju inte så mycket som skiljde dom åt, och det var superduperbra !! Dom var sprattliga och livliga som vanligt och allt annat såg mycket bra ut.

Nu är det bara 5 veckor kvar till dom är beräknade att komma, vi får väl se, nu kan dom ju komma när som. Men jag tycker iaf att dom kan vänta 3 veckor till ! Åh vad spännande det ska bli att få se o träffa våra bebisar dom sprattlar där i magen !

Nu ska Daniel och jag åka o köpa hallonpaj och vaniljsås på Allans Livs. Fasen vad jag är sugen på de !
MUMS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va gott! Jag blev oxå sugen på hallonpaj nu!

Jag tror att de kommer om 2 veckor å jag längtar sååå mycket!

Puss på dig!

2009-09-24 @ 18:21:19
Postat av: Mia

Tack för pajen!!

Puss

Postat av: ida

Snart kommer dom och jag längtar som fan:D även att jag knappt kan fatta det!!

2009-09-24 @ 22:20:19
Ni hittar mig här: http://idalundgrens.blogg.se/
Postat av: Faster Anna

Härligt att allt är bra och att den lilla har kommit ifatt lite :)



Snart är dom här så passa på att ta det lugnt !

2009-09-25 @ 06:57:39
Postat av: Marlene

Ta hand om dig nu sista tiden för snart är de små godingarna här :)

kram

2009-09-25 @ 14:15:38

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback