Faderskap

Nu för tiden får jag alltid börja mina inlägg med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterar så ofta.. Jag kan inte förstå varför folk som är hemma pga sjukskrivning, havandeskap, arbetslöshet eller annat tycker att det är långtråkigt att gå hemma. Fasen vad skönt det är och fullt upp har jag ju hela tiden. Det är kompis efter kompis som ska träffas och fikas med o de ska hälsas på på jobbet och shoppas på stan.. Det är inga problem alls för mig, jag trivs som fisken i vattnet !

I måndags var vi på familjerätten och fastställde faderskap så nu finns det på papper att det är Daniel som kommer att vara pappa till barnen. Och vi anmälde också samtidigt att vi vill ha gemensam vårdnad om barnen. Skönt att ha det gjort nu innan !



Jag älskar dig Daniel My One And Only ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Vilken fin bild !

2009-09-11 @ 06:58:26
Postat av: Mamma

Åh, va fina ni e!

Puss Puss!

2009-09-11 @ 09:14:44
Postat av: matilda

Så söta ni är :) jätte fin bild!

2009-09-11 @ 17:41:26
Postat av: Gabbi

K Ä R L E K

Postat av: Gunilla Milehag Bendix

Vilken underbart fin bild - lycka till alla fyra - varma kramar

2009-09-20 @ 15:39:26

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback