V 37 (36+0)



Var hos BM i tisdags..
SF = 41cm
HB = 130 superduperbra!!!!
Blodtryck = 140/70
Vikt = +20 kg
Hjärtljud bebis högre = 138
Hjärtljud bebis vänster = 150

Jag fick en ny tid igen om två veckor. Så tills dess ska dom ju vara kvar iaf !! Har inte börjat känna något speciellt än, meeeeen de kan ju sätta igång när som helst !! Båda bebisarna ligger med huvudena neråt o bebis till höger har sjunkit ner något men än så länge sa BM att det är ruckbart så de har inte fixerat sig än..





Denna bilden tog Daniel igår. Bortse från mitt ansikte !! Här ser man hur båda bebisarna sticker ut sina rumpor (eller något annat) åt varsitt håll :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, så jädrans häftigt!

Jag vill att de kommer nuuuu! Snaaaart!

Puss älskar dig!

2009-10-02 @ 19:53:01
Postat av: Lillasyster

tjockis:D gud vad jag längtar!! Jag kommer bli världens bästa moster;)

2009-10-02 @ 19:54:14
Postat av: Malin S

Häftigt med tvillingar!

Vilka duktiga bebisar som myser i din mage. Att båda har huvudet neråt är ju toppen =) Min lilla Amy (som snart är 3 månader) hade rumpan ner så det blev kejsarsnitt. Men hon kom ju ut på det sättet också ;)

Trevlig helg!

Postat av: Fru Evelina

åh vad spännande, hoppas att allt går bra och att ni får må bra fram tills de vill ut :-)



jag vet inte om han är fixerad, sa hon inget om!



många kramar

2009-10-02 @ 22:26:35
Ni hittar mig här: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

p.s cool bild längst ner hihi...

2009-10-02 @ 22:26:50
Ni hittar mig här: http://happilyeverafter.se
Postat av: SandraG

Snart så kommer dom...Spännande :)

Mina bebisar har inte fixerat sig förrens precis innan förlossning,så det blir spännande när dina gör det :) Lycka till när det är dax :)

2009-10-03 @ 10:46:59
Postat av: linda och lina

Hej sot! en liten halsning fran skottland bara! se till att dom stannar nu bara, men av nedersta bilden att doma ser dom ju ut att ha det bra dar inne ;) Ha det bast! Puss och kram

2009-10-04 @ 11:05:55
Postat av: Lina

Kom som av en slump in på din underbara blogg!

Härligt att få läsa om någon annan som har lika stor mage som mig :) (Är själv gravid med tvillingar v. 35+2)

Lycka till med slutspurten och förlossningen sen! :)

2009-10-07 @ 10:33:21

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback