Världens finaste

Kan inte förklara i ord hur otroligt lycklig jag är. Jag har verkligen fått världens finaste flickor ! Kan inte fatta att detta är Daniels och mina underverk. UNDERBART !!

Dagarna fylls utan problem! Dom består av Gos, matning, blöjbyten och sömn !! Man hinner knappt med annat. Nu när Daniel har börjat jobba har jag varit ute på promenader för att slå ihjäl någon timma medans Alma och Hilma sover gott i vagnen. Man behlver frisk luft!

Idag har vi varit på BVC. Det var vägning och mätning. Dom hade gått upp riktigt mycket på dessa två veckorna. Almas vikt är 3150g och 50 cm och Hilmas vikt är 2880g och 50cm. BM berömde oss och tyckte att tjejerna var riktigt fina ! Roligt att höra :D


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad skönt att dom gått upp så bra i vikt! Duktiga flickor :) och duktiga föräldrar med såklart! ;)

2009-11-03 @ 18:15:34
Postat av: Mamma

Å ni är världens finaste!

Är så glad o lycklig!

Puss & Kram!

2009-11-03 @ 18:25:17
Postat av: Faster Anna

Skönt att de ökar i vikt.

och lika långa e dom me :)



kram

2009-11-04 @ 07:57:40

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback