Lyckans !

Det är inte lätt att hinna med riktigt. Fasen vad dagarna går fort ! När Daniel jobbar så hinner jag inget annat än att ägna all min tid till mina vackra flickor. Men vad gör väl de ? Man vill ju ändå vara med dom hela tiden !! Det är sååå himla mysigt!! Och jag är världens lyckligaste !!

Nu har jag slutat amma för att få lite tid över. Vi ger dom bröstmjölk och ersättning på flaska (ca hälften hälften) och det funkar hur bra som helst ! Förut ammade jag först en och en och efter gav vi ersättning efter för att dom skulle bli mätta men varje mattillfälle tog så lång tid då.. Dom säger att Med tvillingar måste man göra det lätt för sig.
Jag pumpar efter varje gång dom har ätit för att dom ska få i sig bröstmjölk. Jag tycker att det är jätteviktigt. Hoppas bara att det funkar och att man orkar hålla på så så länge som möjligt !!

Och ett plus när man ger mat på flaska är ju att pappa kan hjälpa till :D





Pappa matar Hilma


Kommentarer
Postat av: farmor

vill så gärna komma men vi har varit i kontakt med svininfluensan så ni får pussa på dom extra mycket från farmor kram

2009-11-09 @ 21:14:19
Postat av: Mormor

Lycka!

Allt är bara lycka!

Å mormor kan oxå hjälpa till!

Mysigt!

2009-11-09 @ 23:49:38
Postat av: Faster Anna

Åhh så mysigt.

Jag vill också mata :)

2009-11-10 @ 08:33:31
Postat av: intresserad

kan inte du skriva om självaste förlossning?:P

2009-11-10 @ 17:14:38
Postat av: linda

dom är underbart mysiga! tack för att jag fick tillbringa dagen med er :) ha det bäst tills vi ses igen! puss o kram

2009-11-10 @ 21:07:58
Postat av: Mia

Gammelmoster kan oxå hjälpa till :) Det var så mysigt.

Kram

Postat av: Jennie

Jag ammade mina tvillingpojkarna under ca tre veckor, men de fick inte i sig tillräckligt med mat. Vi fick komplettera med mjölkersättning för att de skulle bli riktigt mätta. Efter några veckor med flaska, vägrade de att amma.

2009-11-15 @ 21:04:06
Ni hittar mig här: http://snowleopard7.se
Postat av: Faster Anna

Nu får du uppdatera med lite nya bilder. I alla fall innan de fyller 1. :)

2009-11-30 @ 14:26:11

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback