VILSE I MIN LIVMODER !!

Ultraljud v19 (18+1)

Igår var vi på ultraljud :D Allt känns mycket verkligare när man får se dom små liven simma omkring där inne !!
Jag känner dom ju fortfarande inte än...(eller jag känner ju att de killar till men inga sparkar än) Snart hoppas jag !!

Det tog lång tid på ultraljudet, mina ben typ domnade bort o jag hade skitont i ländryggen efteråt. Barnmorskan hade svårt att reda ut vem som var vem och blandade ihop dom hela tiden när hon mätte. 1 timma och 40 min låg jag där medan hon tryckte o körde över magen helt..

Hon han inte svara på några frågor, så jag har inte fått klämm på hur stora dom är, när dom ska komma eller vilken vecka jag är i.
Så jag fortsätter räkna som innan så länge..
Jag tyckte synd om dom som skulle haft tid efter mig som fick sitta o vänta typ en timma, stackars dom ! Jag hade inte varit speciellt glad då.. Och jag förstår om BM kände sig stressad också.

Jag har återigen tagit kort på mina bilder jag fick.
Jag vill ju att ni ska få se dom !!



Här är tvilling nr 1



Här har ni tvilling nr 2



Här gör tvilling nr 2 (tror vi) tummen upp !
Hon/Han visar att allt är bra där inne !


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad jag längtar efter dom!! Skönt att hon/han visar att allt är bra därinne :)

Kram

Postat av: Linda&Viggo

Härligt att se era bebisar! Kul med tummen upp :) Snart känner du sparkar och jag kan ju bara tänka mig hur det är i din mage med två :D

2009-05-27 @ 22:07:48
Ni hittar mig här: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: ida

åh blir så glad när jag ser bilderna! Gud vad moster längtar nu:D

2009-05-27 @ 22:19:53
Postat av: Mamma

Oh, I love it!

Det är klart att de har det bra i din mage!

Åh, längtar jättemycket!

Puss, älskar dig

Mamma

2009-05-27 @ 23:23:22
Postat av: Faster Anna

Fasen så härligt !!!

Detta är så spännande.

Det ska bli så mysigt med småfolk.



2009-05-28 @ 08:28:21
Postat av: linda

Åhh! Jag längtar massor tills dom har kommit och du kommer och hälsar på på jobbet med sötisarna. Puss och kram

2009-05-28 @ 10:22:11
Postat av: Fru Evelina

åh vad spännande!! då behöver jag inte få panik om inte ens du med två stycken känner några sparkar än =) jag känner som du bara lite rörelser sådär, att det är nåt där liksom =)



kram!

2009-05-28 @ 13:33:22
Ni hittar mig här: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hahaha tummen upp! :)

Snart lär det börja sparka för fullt ska du se. Stor kram

2009-05-29 @ 20:28:53
Ni hittar mig här: http://annlouise-sjostrom.com

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback