köpt ny bil !

Jag har haft fullt upp som vanligt dom senaste dagrna...
I måndags jobbade jag hela dagen och igår var jag ledig.

På min lediga tisdag var jag först i stan med Johanna, lunchade lite och hade trevligt !
Sen var jag o kollade lite på vagn med Mia... ojojoj det finns ju hur många vagnar som helst att välja på...
Det kommer inte bli lätt att välja !

När Daniel kommit hem åkte vi och kollade på bil. Vi har hittat en bil som vi ska byta mot min..
ÅÅÅHHH jag vill ju inte byta bort min bil ju.. Min älskade lilla bil!!
Jag kommer sakna dig !!


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Roligt med ny bil !!!

Roligt att titta på vagnar !!! Det är inte lätt att bestämma sig men än är det ju ingen panik.



Förstår att du inte vill skiljas från din bil...

Det kallas Separationsångest.

2009-05-06 @ 14:00:52
Postat av: Sofie http://sofien.blogg.se

men du..vi kommer få en mycket finare bil nu...älskar dej med hela mitt hjärta pusspuss


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback