Grattis Johanna o Jocke



I tisdags var jag hos Johanna o hälsade på, då var hon så här tjock. och DÅ var det 3,5 veckor kvar till BF.

Igår vid 18tiden  fick jag ett sms att dom var på väg till BB för hon trodde att de hade satt igång.

Inatt kl 1 fick jag ett sms att hon hade ploppat ut en POJK !
Han vägde 3570g och var 47cm
(en liten tjockis :D)
Och allting hade gått jättebra !!

Här är han, drygt 12 timmar gammal, söt som socker !!



Välkommen till världen, lillebror :D

Skönt att det är över för er nu !! Eller skönt att det börjar för er nu !!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, en sån liten söting!

Hälsa dem från mig!

Kram på dig

2009-05-24 @ 11:09:29
Postat av: Linda&Viggo

gattis till dom! hälsa dom så mycket från mig.

Postat av: Faster Anna

Vilken liiiten mage hon hade...

Tänk att något så sött kan ploppa ut !



Grattis till dom !

2009-05-25 @ 10:36:20

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback