Foglossning

 Jag var hos sjukgymnasten förra veckan pga att jag har så jäkla ont i nedre delen av ryggen och ner i höftena...
Hon konstaterade med en gång att det var foglossning.
Hon tyckte att det var tidigt men det kanske inte är så konstigt om man har tvillingar?

Detta är inget man kan träna bort, det som man ska göra är att ta det lugnt och vara allmänt lat.
Ta hissen - inte gå i trappor
Cykla - inte gå
Simma - inte gympa
Stå tätt ihop med benen
Ta små korta steg
Inte hänga på ena benet - stå med båda fötterna i marken!!

Jag har fått ett bälte som man ska ha runt höfterna och det hjälper faktiskt på dagarna men på kvällarna gör det lika förbannat ont igen...

[Backen.jpg]

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Ta hand om dig, lata dig så mycket det går och låt Dane skämma bort dig.

2009-05-12 @ 11:20:48
Postat av: Mia

Vi får väl ta några cykelturer i solskenet :)

Kram

2009-05-13 @ 12:49:42

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback