Tvillingvagn

Fasen vad svårt det är !
Och dyrt !

Jag tror att vi helst av allt vill ha en Emmaljunga iaf !





Någon av dessa kanske ?

Frågan är om dom små julen går bra på snö ?
Och om dom går fint i skogen..?
Dom är ju säkert bra i stan, där kommer jag ju också vara mycket.
ååååååååååååååhhh

Båda dessa kan man ha duoliftar i, såna som barnen ligger i när dom nyss kommit!

Det finns ju andra fina vagnar också med samma möjligheter, men hur fan ska man kunna veta vilken som e bäst ?
Domma e klart snyggast tycker jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

Vi mår bara bra! Skönt att vara hemma och bara mysa nu när sommaren är på gång! Jag tror inte att dom små hjulen på vagnen är bra i skog och snö, har också hört att det är jätte svårt att köra på kullersten och så! kramar

Postat av: Jannika

Jag tror också på den med stora hjul, båda var snygga dock, men för det praktiska!! kram på dig

2009-06-07 @ 09:46:41
Postat av: linda

Jag får nog hålla med föregående talarna...dom små hjulen gör nog att vagnen är väldigt lättstyrd - på vanlig asfalt - men i övrigt så kan det nog bli lite trögt. Den med dom stora hjulen funkar nog bäst. Men jag förstår att det är väldigt jobbigt! puss och kram

2009-06-08 @ 08:51:53
Postat av: Faster Anna

Tänk också på att man ska kunna gå i snö och slask...

Själv hade jag tagit den, där alla hjulen är lika stora. :)

2009-06-08 @ 11:57:37
Postat av: Faster Anna

Tänk också på att man ska kunna gå i snö och slask...

Själv hade jag tagit den, där alla hjulen är lika stora. :)

2009-06-08 @ 11:57:53
Postat av: Fru Evelina

vi har en med små hjul fram fast det är fjädring som ska göra så man kan köra på grusvägar utan problem, och i snö kan man vända handtaget och ha de stora hjulen framtill...

eftersom er vagn blir så bred och tung kan det ju vara en fördel med små lättstyrda hjul framtill, men det beror ju som sagt på hur mkt ni kör i snö =)

2009-06-08 @ 13:38:14
Ni hittar mig här: http://evelinas.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback