MVC v 22

Idag har vi varit på MVC (jag o bebisarna) Daniel kunde inte följa med idag, han var tvungen att jobba.
Det var inget specielt ändå. Jag fick mitt moderskapsintyg som ska skickas till försäkringskassan för havandeskapspenning, vi kollade blodvärdet (jag behöver ta järntabletter, en om dagen) och vi lyssnade på bebisarnas hjärtljud ! Det var roligt :D . Vi vet ju inte än vilken som är vilken men den högra tvillingen (tror dom kallar den tvilling 1 för den ligger längst ner) hade 153 och den vänstra (tvilling 2) hade 141. Det var helt normalt !

Jag var ju hos doktorn igår med. Jag fick fortsatt sjuksrivning 25% till mitten av juli då hon tyckte att jag skulle gå ner till 50%. Man måste vila mycket när man väntar tvillingar. Jag fick även ta en snabbtitt med ultraljud, det är helt underbart att se dom där inne. Lika underbart att höra hjärtljuden idag!

Allt är bra med våra bebisar !! Vi längtar som sjutton till slutet av oktober när vi får se dom på riktigt !!

Sparkarna känns mer o mer för varje dag tycker jag.
Man kan nästan förklara det som muskelryckningar...

Nu ska jag nog sova lite, god natt !

Kommentarer
Postat av: Mia

Mysigt!

Sov gott

Postat av: Faster Anna

Skönt att allt är bra !

Järntabletter... Usch !



Ta hand om er !



Kram!

2009-06-18 @ 07:02:40
Postat av: Mamma

Ja e så lycklig, ja e så lycklig, både må, ti, on,,,,!

Kram på dig, love you!

2009-06-18 @ 09:28:11

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback