Midsommar

Hoppas att ni har en bra midsommar !!
Vi är i Böda med min familj !
God mat, trevligt sällskap.. lugn o ro...

Bjuder från lite bilder från igår





Alla bunkrade upp med dricka direkt när vi anlände...
Själv fick man dricka alkoholfria öl. DET ÄR GOTTIT !!



Långbord med midsommarmat...



Köttbullar o prinskorv och Hanssons... bla



Daniel drack lite för många öl igår. Men han var ju glad iaf !





Det är inte lika bra med honom idag.
Han lär bli sängliggandes en stund till...

Ha en bra midsommardag ! KRAAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder! Hehe!

Men idag var D utvilad o pigg!

Puss o kram

2009-06-21 @ 20:44:42
Postat av: Fru Evelina

vad fin du var i håret!!

jag drack med alkoholfri öl hihi, riktigt gott ju =)



kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback