Magen vecka 23 (22+3)



Jag tycker magen växer för varje dag.
O bebisarna mår bra !!
Det känns som det iaf! Jag känner hur dom sprattlar där inne varje dag nu !
Men fortfarande inte Daniel. Eller kanske säger han ? Han kanske känner lite.. hahaha
Idag såg jag till och med lite på utsidan att det var något som rörde sig där inne, men han missade det.

På ultraljudet såg man ju att bebisarna sprattlade hela tiden, konstigt att man bara känner vissa rörelser ibland.. Det borde ju sprattla som tusan ?

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så fin tjockis :)

Kram

Postat av: Mamma

Världens finaste mage!

Puss o kram!

2009-06-25 @ 23:35:43
Postat av: Faster Anna

Vänta du bara... Snart känns det som tusan och då önskar man ibland att de kunde lugna sig lite.

Så var det för mig och jag hade bara en bebis i magen... :)

2009-06-26 @ 16:22:13
Postat av: Fru Evelina

fina magen =)

det beror nog helt på hur de ligger, de kanske sparkar mkt inåt!

kram

2009-06-26 @ 17:48:53
Ni hittar mig här: http://evelinas.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback