Golf

Jag försökte blogga igår med blogg.se var helt segt och hela mitt inlägg försvann ! TASKIGT !

Jag skrev iaf om gårdagen.. :
Jag följde med Daniel, pappa o lillasyster på en golfrunda. Så vi gick upp ganska tidigt. eller tidigt, halv 9..
Det var iaf väldigt fint o varm väder ! o roligt att hänga med o ser hur roligt dom har när dom spelar golf .
Dom var iaf duktiga !




Riktigt snygg swing älskling !

Efter golfen åkte vi hem o la oss på soffan o somnade, vi sov typ 2 timmar. Det var välbehövligt efter en golfrunda !
Sen åkte vi o storhandlade på maxi.. det var vår dag de !

Hoppas att ni haft en bra helg !

Jag har saknat min mamma som har jobbat hela helgen. På Gotland.. Eller hennes jobb åkte till Gotland på en miniresa ! Jag vill också åka till Gotland ! Fuksigt jobb !!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

puh! varmt att golfa =) men kul ser det ju ut att va!

jo det fanns många storlekar i mammajeansen, inte alls utplockat liksom!



kram

Postat av: Mamma

Nu e jag hemma igen!

Har saknat dig jättemycket!

Puss på dig!

2009-06-30 @ 15:38:23

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback