Buff, buff

Jag tycker bebisarna där inne buffar på som tusan nu.. Eller är det för att jag känner efter idag? Men det är bara buffar än så länge. Inget som känns utanför. Jag är inte ens säker på att det är bebisarna. Men jag tror det :D

Skön regnig dag har det varit idag ! Jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt när det regnar. Om man ändå inte skulle göra något ute. Jobbade från 8.30 till 13.30 superskönt ! Sen har vi varit på kalas hos min kusin Eddie som fyller 11 idag! GRATTIS igen ! Vi har ätit jordgubbstårta och negerbollar, MUMS ! Det gillade vi ! (jag o bebisarna !)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vi har känt de där små buffarna utanpå magen så du kan nog om du kanske ligger och väntar ett tag hihi =)


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback