Tur o retur

Idag har jag varit i Värnamo. Tur o Retur.
Daniel o jag hittade en jääättefin vagn till bebisarna på blocket förra veckan o vi bestämmde oss för att köpa den! Så idag följde min kära mamma o pappa med till Värnamo för att köpa den ! Det var ju en mysig liten tripp vi fick oss ! Tur att det inte var superfint väder här hemma ! Stannade på hemvägen för att käka lite på MAX också. MMM mycket godare än alla hamburgrestauranger vi har ! Och så var vi ju tvungna att köpa glass till efterrätt för dom har ju mjukglass med turkis peber sås !! mmm...

TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA O PAPPA !!

Hoppas bebisarna kommer trivis i sin vagn sen när dom kommer ut ! Jag kommer iaf trivas med den för det var exakt en sån jag ville ha !!

En Emmaljunga med 4 lika stora däck. Svart och grå.



Tack också svärmor för bidraget till vagnen !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en trevlig liten utflykt!

Tack för den!

Puss Puss

2009-07-16 @ 09:37:12
Postat av: Lisa

Hej Sofie! Grattis till tvilling graviditeten!! :) Hur mar du? Vi mar bara bra, och jag ar saaa lycklig. Kul att du hittade mig. Kram

Postat av: Linda&Viggo

Dom kommer garanterat trivas i vagnen! kram från oss

2009-07-16 @ 21:42:03
Ni hittar mig här: http://[email protected]
Postat av: Fru Evelina

hih vääärnamooo, där bodde ju jag innan :-D!

har ni långt dit?



det kostade 1500 med 3d/4d men jag skulle göra om det alla gånger! ett vanligt 2d tillväxtul kostade 900 så då tyckte jag att vi lika gärna kunde lägga på några hundringar för att få fina 3d bilder!



kramar

2009-07-17 @ 21:04:05
Ni hittar mig här: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Mia

Finfin!

Kram

2009-07-18 @ 19:37:42
Ni hittar mig här: http://studentmamma.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback