Shopping :D

Idag har jag, mamma o Ida (lillasyster) varit på Kosta outlet o shoppat som tusan ! (eller jag iaf). Vi har haft en mysig liten dagstur i dom småländska skogarna. Det är ju aldrig fel att åka på utflykt med delar av familjen :D Och mycket shopping blev det ! Jag tror att jag aldrig har shoppat så här mycket på en o samma dag..Tänk vad glad man blir av lite shopping.

 Nu ska jag väl klara mig med gravidkläder hoppas jag !!



3 par mammajeans från PoP
3 Linnen från PoP
Ett par adidasskor
och så ett par kalsonger till min kära

Jag tänkte att jag skulle klippa av ett par jeans till shorts eftersom jag inte har hittat några snygga..

Tack för en underbar söndag !

Hoppas att ni har haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Nu är vi tre på ekelunds med likadana skor :P

fina kläder, men P&P blev det inte fasligt dyrt?

kram

2009-07-05 @ 21:33:32
Postat av: Faster Anna

Åhh så bra !!!

Nu slipper du gå med ändan bar...

2009-07-06 @ 08:24:49
Postat av: Mamma

Å jag hittade ingenting :(



Puss på dig!

2009-07-06 @ 10:24:28
Postat av: Fru Evelina

hihi ser ut som exakt samma byxmodeller jag köpte =)?

vad fin magen är, syns att de växer på som de ska där inne!



kramar


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback