Semester !

jippi !! Nu jobbar jag bara imorn också ! Sen är det semester !!

åh vad skönt att bara vara ledig !!

Imorn när jag har slutat hämtar Daniel mig på jobbet så far direkt till hans farfar där vi kommer tillbringa helgen ! Han spenderar hela sina somrar på en ö i Västerviks skärgård. Vi ska dit o bara ta det lugnt o vila upp oss !!
Min mamma, pappa o lillasyster följer med också. O vi ska mysa som fasen !



Lägger ut bilder när vi är där ! Hoppas det blir fint väder !!
O Ni får ha en trevlig helg alla !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli jättekul att följa med! Är jättenyfiken på ön! Ska bli såå härligt!

Puss o kram!

2009-07-09 @ 21:31:45
Postat av: Faster Anna

Ja så jäkla skönt med semester !!!

Bara ta det lugnt och inte göra nått !



Hoppas ni får en skön helg (till att börja med)



Kram

2009-07-10 @ 08:26:55
Postat av: Mamma

Åh, vad fint det var!

Haft jättehärliga dagar!

Puss å kram

2009-07-13 @ 10:56:59

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback