Redan torsdag !

Fyfan vad gutt ! Imorgon är det fredag !
Det innebär en vecka kvar till semestern !!
GUTTANS !!

Igår var jag ledig och låg på stranden hela dagen, brände mig lite.. Det är inte roligt!
Sen på kvällen var jag o spelade bilbingo på kvällen. Ingen vinst men det var roligt att spela ändå !
Vinst blir det nästa gång !

Det är olidligt att jobba nu. Jag håller på att dö av värmen inne på jobbet, runt 32 grader bara. BLÄ!
Man har svårt att koncentrera sig..
Idag slutade jag vid tre o när jag kom hem slängde vi oss i bilen för att åka ner till kohagen o ta ett dopp !
Daniels första dopp för i år och förra året . hahaha. Men det var välbehövligt! Oh så gutt det var !



Här är en bild när Daniel badar i Egypten..

Kommentarer
Postat av: Mamma

D e en badkruka! Hehe!

Kram på dig, min sweet!

2009-07-03 @ 07:12:31
Postat av: Fru Evelina

vad kul att du också hittade lite fina mammakläder =) var ju verkligen ett okej pris!!



kramar


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback