Mvc

Nu har jag varit så där dålig på att blogga igen.. Det är inte så roligt att sitta hemma vid datorn när man har semester.
 
I onsdags var jag o bebisarna på MVC. BM mätte magen, SF = 31 cm, lyssnade på bebisarnas hjärtljud = höger 141, vänster 153 precis tvärt om mot vad det var förra gången, tog blodprov, för vad kommer jag inte ihåg, kollade blodvärdet som fortfarade var för lågt fast jag tar järntabletter så nu behöver jag ta två om dagen. Jag hade gått upp 10 kg sammanlagt, BM tyckte att det var alldeles lagom med tankte på att jag har två bebisar.

I torsdags åkte mormor och jag upp till mamma, pappa o lillasyster i Böda. Det är så himla mysigt att bara vara där. Det är semester! Synd bara att Daniel inte kunde följa med.. Fast det bara var en natt så saknade jag honom. Men jag hade min älskade familj där o specielt min älskde syster !!


Syrran och jag i solnedgången på väderskär..

Hoppas att ni har det bra !


Kommentarer
Postat av: Mamma

O speciellt din mamma med!!

Hehe!

Puss löve ya

2009-07-26 @ 22:00:59
Postat av: Anonym

love you

2009-07-26 @ 23:02:56
Postat av: Lisa

Fin bild =) Mysigt med Böda. Badade du något? Skönt att allting är bra med bebisarna! Häftigt med tvillingar. Ja, lillprinsen växer så fort man hinner knappt med. Haha helt sjukt vad tiden flyger förbi. KRAM!

Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Mysigt att vara gravid och tvillingar också! :) Grattis! Kram

2009-07-27 @ 22:25:01
Ni hittar mig här: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh tack! (:

Nej faktiskt inte det minsta nervös.. bara så taggad, vill föda nu liksom. Haha.

Kram på dig!

2009-07-30 @ 20:29:55
Ni hittar mig här: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag fick ta blodprov för en blodgruppering, kanske var det det du också gjorde?



kram!

2009-08-02 @ 15:41:07
Ni hittar mig här: http://mammabloggarna.se/fruevelina

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback