Magen

Den växer fort som fasen !! O bebisarna också.
Idag har vi varit på ultraljud igen.. Underbart att se dom små liven sprattla där inne. Det är två livliga bebisar vi har där inne. Idag låg dom inte stilla en sekund och den ena gömde sig bakom den andra så dom kunde inte mäta ordentligt.. Det var lite som skiljde men dom var ungefär lika stora och dom var så stora som dom skulle va !! Den ena bebisen visade sig i bild när hon skulle mäta den andra, den visade ansiktet nerifrån. Men såg hakan, överläppen och näsan ! Sååå söt ! Hon försökte ta en bild men bebisen lyckades flytta på sig snabbt som tusan. Det var synd för det hade varit en superfin bild att visa !!


Här är en bild på magen vecka 25 (24+0)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, de är ljuvliga! Du med!

Puss på dig!

2009-07-06 @ 21:48:06
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh! Finaste magen! :)



Du... Snart är dom här. ;-)

Wihoo!



Kramelikram

Postat av: Laila

grattis till bebisen =) måste vara supermysigt, önskar dig all lycka :)

2009-07-07 @ 00:59:20
Ni hittar mig här: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Faster Anna

Snygga trosor ;)



Snart e de så stora så de får trängas där inne

2009-07-07 @ 08:32:44
Postat av: Linda

Du är så fin! Men jag saknar dej massor! Vet inte hur jag ska klara mig på jobbet...du är oersättlig (hm, konstigt ord det blev...) för mig. Vill inte jobba med någon annan ju! KRAAM

2009-07-07 @ 10:15:35
Postat av: Junitjej

En sådan vacker mammamage!

2009-07-08 @ 23:45:03
Ni hittar mig här: http://junitjejen.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback