Magen v26

Idag har vi (bebisarna och jag) varit på ultraljud igen.. Daniel kunde inte följa med för han har supermycket på jobbet, förhoppningsvis kan han vara ledig lite nästa vecka!

Bebisarna mår bra och sprattlar o busar som tusan där inne. Däremot var dom lite små. Bebis 1 (den som ligger längst ner) vägde 652g och bebis 2 vägde 715g så det skiljer lite också. Barnmorskan sa att det inte var någon fara och att vi skulle hålla fortsatt koll så det inte börjar skilja för mycket. Förhoppningsvis har dom gått upp lite till nästa gång! Dom ligger iaf med huvudena neråt nu båda två och det är superbra ! Barnmorskan sa också att det inte är säkert att deras vikt stämmer riktigt för hon kunde inte mäta så bra med tanke på att dom sprattlade så hela tiden. Så förhoppningsvis blir det mer exakt nästa gång. 

Vi pratade också idag om vilken vecka och dag jag var i enligt dom. Så jag tänkte att jag skulle ändra det här på bloggen o räkna som dom. Så idag är jag i vecka 26 (25+3). Alltså 4 dagar efter vad jag har räknat med. BF är 29/10.

Här är min mage idag. Tjockis...


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad jag längtar!

Kram

Postat av: Mamma

Åh, din mage e sååå fin, o de små däri!!

Längtar o längtar!

Lie hälsar!

kram på dig!

2009-07-20 @ 23:05:12
Postat av: Fru Evelina

men de kan väl fortfarande vända på sig? eller är det vanligt att tvillingar lägger sig "rätt" tidigare?



jättefin mage du har fått =)!



kramar

2009-07-21 @ 00:06:24
Ni hittar mig här: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: linda

Finaste tvillingmagen! Hoppas du har en skön semester, saknar dej! kramar

2009-07-21 @ 08:26:50
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Du är så fiiin! :)

Kram

2009-07-21 @ 15:57:53
Ni hittar mig här: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Lisa

Åååh, fin mage! :) Jag gick upp sammanlagt 18 kg. Skönt att allt är bra med alla Er. Kram L

2009-07-21 @ 16:00:15
Ni hittar mig här: http://lisamelton.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback