Daniel och jag

Vi har haft en underbart trevlig helg tillsammans !! Vi har haft såå mysigt.

I fredags var Daniel ledig så var vi o solade o badade, igen ! Daniel har inte varit någon badkruka i år.. inte än.
Sen mös vi bara hemma, bakade blåbärspaj av blåbär som
Mia o jag plockade i torsdags, mmm gottit :D Hela pajen har mumsat i oss själva Daniel o jag ! Det är ju supernyttigt med blåbär!!



Igår åkte mamma, pappa o Lillasyster till Böda. Dom ska vara där en hel vecka ! Kommer sakna dom ! Men förhoppningsvis kommer jag till er på torsdag !
Daniel o jag spenderade lördagen i stan. Vi hade inga ärenden, bara gick o tittade på bebiskläder o saker som vi ska köpa till bebisarna ! Vi tog också en kaffe på favoritspressobar. Dom har verkligen det bästa kaffet i stan !!



O idag har vi varit hos Johanna o Jocke, Elicia o Eddie. Oj vad han hade växt !! Han är snart 2 månader. Mån tro att vi längtar ännu mer efter våra bebisar nu när man har gosat med en sån snäll liten gosse idag !


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, vad gott med blåbärspaj. Jag håller med, det är ju supernyttigt med blåbär ;)

Postat av: Mamma

Saknar dig med! Men vi syns ju snart!

Puss älskar dig

2009-07-20 @ 23:02:43

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback