Kalas

Eftersom det har snöat så otroligt mycket här i Vassmolösa och gör fortfarande så har Daniel vår bil till jobbet, den är säkrast med vinterdäck o allt! Så vi får hålla oss hemma om dagarna. Igår städade vi å mös! Sen på kvällen var vi på kalas hos min morbrorPeter. Han fyllde 45.



Och som vanligt när vi är på kalas så är det ju Hilma o Alma som får mest uppmärksamhet! Självklart! Världens bästa tjejer!

Dom sover hur bra som helst nu! Otroligt snälla bebisar! O trötta! Hoppas bara det håller i sig! Det är underbart att vara mamma!!

Sista målet äter dom vid 20tiden, sover till 4 typ äter lite och så vaknar dom vid 9tiden! Då har dom världens snällaste mamma!

Nu ska jag ut o gå i snön med vagnen. Grannen kom in o hämtar oss nu!


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback