Helgen

Jag blir skitglad när helgen närmar sig!! Att Daniel är ledig är semster för mig! Allt går så mycket fortare när han är hemma. Det är så skönt att få hjälp med allt. Han är verkligen världens bästa man och pappa! Jag är så glad att jag valde han ! Och att jag valde han att bli pappa till mina barn. Världens bästa pappa!

I fredags var jag i stan och inhandlade ännu lite mer julklappar, (jag är inte riktigt färdig, ska in o köpa dom sista imorn) med världens bästa Johanna! När jag kom hem så hade Daniel skrivit en jättesöt lapp och lagt på golvet innanför dörren med tända ljus runt. På lappen stod det att han hade en överraskning till mig för att han tyckte att jag behövde vara för mig själv några timmar. Han har bokat in en helkroppsmassage och floating till mig!! Sååå gullig, snäll, omtänksam och bäst helt enkelt! Jag blev sååå himla glad, jag behöver verkligen de!

I lördags hade vi rejäl sovmorgon. Sov till 11 sen var vi o hälsade på Hilma och Almas farfar. Han vill helst träffa tjejerna varje dag men vi gör så gott vi kan! Där käkade vi lite sen åkte vi hem o drack varsin öl. Mumsigt!

Söndag: Tjejernas gammelfaster och min kusin Joel var här på besök! Vi myste en massa:D Alltid lika roligt att träffa dom!

Och dagen idag: Hilma och Almas gammelmoster var här o mös med tjejerna och drack kaffe med mig. O nu ikväll har jag och Daniel, jo faktiskt han också!! bakat lite julgodis.

O nu är det bara 2 ensamma nätter kvar sen är Daniel ledig i hela 11 dagar!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är alltid lika mysigt att komma till er :)Var ju inte helt fel att bli bjuden på julskinkemacka! Hann inte komma ikväl för Gurra var här till strax innan åtta. Jag slår en plng imorrn! Vill ju smaka erat julgodis ;)

Massor med kramar till hela familjen.

Ps. Peter saknar Daniel, ge honom en puss från honom ;)

Postat av: Faster Anna

Det är alltid lika mysigt att träffa er också.



Va gulligt av Dane. Tror du får vara lite rädd om honom. Tror han är sällsynt ;)



Kraaaam

2009-12-22 @ 08:28:05
Postat av: Mamma

Han e för gullig, din Daniel!

Vi älskar honom också!

Puss Puss!

2009-12-25 @ 11:29:41

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback