Gammelfarmor o Olle

Min farmor och Olle har varit o hälsat på idag! Vi har gäster nästan varje dag! Det är så mysigt när folk kommer o hälsar på! Och så får man ju lite avlastning.



Alma snackar med favoritOlle! Det värmer i hela hjärtat när tjejerna är så pratiga o glada! Dom skrattar i stort sett hela tiden när dom är vakna, om dom inte är för hungriga! Till och med på nätterna skrattar dom när dom väntar på att bli rapade! Då glömmer man hur trött man är. Det är så mysigt ! Världens finaste tjejer!



Farmor matar Hilma

Nu ska det lagas mat, Daniel kommer snart hem. Idag blir det Spagetti Bolognese. Sen ska jag in till stan o handla julklappar. Jag vill helst att tjejerna ska vara hemma hos Daniel nu när det är så mycket folk ute o julhandlar. Och pappan behöver ju lite egentid med tjejerna :D

Nu är det bara 10 dagar kvar till dom kommer hem från paradiset!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmysigt! Åh, ser vilka fina kläder de har på sig!

Så jädrans fina, ja Olle o farmor med, hehe!

Puss på er, saknar!

2009-12-16 @ 12:13:07

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback