Föräldrargrupp

På förmiddagen idag var jag ute o traskade med vagnen i snön. Det är grannen som får ut mig annars hade jag aldrig varit ute på promenad idag. Så här när man bor på landet får man välja om man ska gå på stigar i skogen eller på vägen och eftersom det har kommit så mycket snö så valde jag att inte gå på vägen där det är halt för bilarna. Jag tyckte att det var säkrast att gå i skogen. OjOj, det var inte alls bra skottat så vi fick hjälpas åt att dra vagnen. Motion var det ju iaf kan jag lova ! Halkade gjorde jag också o slog i rumpan. Men ingen fara... Det var tur att vi valde att köpa en Emmaljunga med stora däck annars hade det aldrig gått att dra den i denna snön.



o i eftermiddgas var vi på återträff med föräldrargruppen. Idag hängde Daniel med. Det var roligt att träffa alla igen. Alla som var gravida sist jag träffade dom och som idag hade varsit barn med sig! Förutom vi som hade två barn med oss :D. Det var ju absolut inte så roligt som jag föreställt mig.. Stelt o ingen människa som man riktigt klaffade med.. Men söta bebisar iaf. Vi bestämde att vi skulle försöka ge de någon gång till. Så vi ska träffas på babycafét i Ljungbyholm efter jul. Hoppas det känns bättre då!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta umpan!! Fasiken va snö!! Men härligt ser det ut! Var rädd om dig! Puss love

2009-12-18 @ 18:54:19
Postat av: Magnus Adolfsson

Hej!



Skoj att läsa om era tvillingar. Vår erfarenhet av föräldragrupper är att allt är fokuserat på hur det är att ha ett barn, men det är ju så speciellt att ha tvillingar. Man skulle vilja ha föräldragrupper för tvillingar istället.

Vi fick 2 pojkar i augusti och bor i Kalmar.

Postat av: giuseppe

hej Sofie,



Jag är Giuseppe och bör i Rättvik. Jag har en ide som vill bäretta. Jag vill producera barnmat i glas burkar. Med råvara som kommer frön Rättvik och runt om kring. Jag vill gärna lyssnar vad tycker du om det. Tack så mycket, Giuseppe.

2010-11-19 @ 21:54:58

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback