Blommor

Tjoho, när jag kom hem idag så hade ett blombud varit här o lämnat blommor ! Från vem undrade vi då ? Jo från Pontus Löfgren :D En stor fin rosa bukett och på kortet stod det : "Grattis och lycka till Önskar Pontus Löfgren". Det är vår fastighetsmäklare som vi köpte huset av.. Ingen man kunde gissa att man skulle få blommor av. Åh det är underbart med levande blommor på borden !





Det värmer i hjärtat när jag tittar på buketten !! Åh jag behöver verkligen all värme jag kan få nu när Mamma, Pappa o Ida är i Thailand. Det är riktigt tomt utan dom!

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Vad kul !



Men du fisen. Tiden går fort och snart är mamma o pappa hemma igen.

Tyvärr jobbar faster men i helgen är jag hemma :)

2009-12-10 @ 08:59:12
Postat av: Gabbi

Kom hit så ska du få värme!!!!!

Közz


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback