8e December

Japp idag är det den 8e December o det är idag mamma, pappa o Ida åker till Thailand. Utan oss ! Det är lite tråkigt att tjejerna är alldeles för små för att sitta 10 timmar på ett flyg. Vi hade så gärna följt med annars !!! Tur att ni kommer hem på julafton iaf så ni får vara med på tjejernas första jul! Jag kommer sakna er något ofattbart men tur att två veckor går fort ! Ni måste hälsa Thailand från oss, och att vi kommer snart !! Ha en sån underbar resa ni kan utan oss. Tyvär får ni de ju inte lika bra som ni hade fått om vi var med.. Jag älskar er iaf !

Kommentarer
Postat av: Faster

Näää då, dom hade haft det bättre om ni varit med ;)

2009-12-08 @ 14:14:55
Postat av: linda

förstår att du kommer sakna dom, men jag är hemma och du får gärna komma o hälsa på mig på jobbet när du egentligen skulle åkt hem till mamsen & c:o ;)

föresten, det var jag som är namnlös på kommentaren i förra inlägget, virrpanna :D

2009-12-08 @ 18:09:42
Postat av: Gabbi

Äh...låt dom ha sitt Thailand ;)...Puss på dig!!

Postat av: Mamma

Vi saknar er massor! Hade ju helst velat att ni oxå var här med oss! Men här är likadant som innan, tror jädrans att det är likadana kläder i stånden som sist! Hehe! Puss love you all!!

2009-12-12 @ 18:05:32

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback