V 30 (29+4)

Fasen vad magen växer fort. Jag undrar hur stor den ska bli egentligen ?



Tre jobbiga:
Jag har fått en massa bristningar på magen, höfterna och insidan av låren nu. Och fler lär det bli. Men det är inget att bry sig om. Inte om man tänker på vad man får för de..

Bebisarna sparkar o hickar titt som tätt nu tycker jag.. det är mysigt som sjutton ! Men den högra bebisen har börjar sparka mig på revbenen ! AAAJJ, det gör ju ont. Jag trodde inte på folk som sa att det gjorde sååå ont ? Men nu vet jag, o hårdare lär dom ju sparka ju större dom blir.

Halsbrännan blir bara värre o värre. Jag trodde jag hade haft halsbränna innan, men detta jag har nu är heeelt sjukt ! Det sägs att bebisarna har mycket hår om man har mycket halsbränna, det ska bli intressant o se om det är så ! :D

Allt annat är bra med mig iaf !! Hoppas det är bra med er !

KRAAM


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så fin!!

Kram

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Du är så fin! :) Bristningarna bleks med tiden. Jag hade hemsk halsbränna. På slutet kunde jag inte ens sova för att den var så jobbig. Satt upp och sov några gånger men det hjälpte inte mycket. Något som däremot gjorde det var Loka [mineralvatten]. Prova vettja. :P Kanske funkar för dig med. :) Stor kram

2009-08-17 @ 21:32:34
Ni hittar mig här: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Lisa

Åååh, mys med alla dessa sparkar & hicka. Lillprinsen hickade jättemycket och OFTA! Han hade sin höger fot mellan två rebven, så det tryckte härligt. Den satt "fast" f.r.o.m v 33. Haha. Men visst gör det ont när det sparkas där? :) Du är fint gravid. Kram

2009-08-17 @ 21:43:46
Ni hittar mig här: http://lisamelton.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min lilla gumma!

Du är så fin med din stoora mage!

Puss love you!

2009-08-17 @ 23:04:22
Postat av: Faster Anna

Det är mysigt med din mage.

Bristningar får man på köpet och gratis e dom mé! :)

Provat rennie för halsbrännan? Det lindrade lite för mig.

2009-08-18 @ 08:28:46
Postat av: Lina

Hej Sofie! Det var länge sedan men jag följer din blogg. På tal om bristningar, vad smörjer du in dig med? Krämer med kakaosmör eller sheasmör ska tydligen vara det bästa. Men som sagt det är ju väl värt det :). Kram

2009-08-18 @ 08:30:51
Postat av: Fru Evelina

åh vad spännande!! då är det säkert 2 flickor, tror inte de säger om de inte är säkra =)

har ni massa fina tjejnamn på lager nu då =)?



jag har också fått min första bristning nu, där piercingen satt innan... inte så kul men jaja! haha, inte så mkt man kan göra åt det ju =)



kramar

2009-08-18 @ 13:27:28
Ni hittar mig här: http://happilyeverafter.se
Postat av: linda

jobbigt med massa krämpor, men du får försöka överleva och försöka tänka på vad du får för det...två små fina bebisar! det är inte så illa :)

Bamsekramar

2009-08-18 @ 19:54:17
Postat av: Gabbi

FIN

2009-08-20 @ 07:16:22
Ni hittar mig här: http://mamsen71.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback