Ultraljud

I torsdags var vi på tillväxt ultraljud, vi hade varit "lediga" därifrån i nästan 4 veckor. Nu blir det varannan vecka igen.. Bebisarna var sprattliga o livliga som vanligt ! :D

Dom hade blivit stora nu, iaf den ena ! Den vänstra bebisen vägde 1706g och var så stor som den skulle va och den högra bebisen vägde 1370g alltså ca 350g för lite. Men den följer sin viktkurva och bara det inte börjar skilja mer så gör det inget att den har halkat efter lite.. Vi lyssnade även på flödet i navelsträngarna och det lät jättebra!
Denna gången var vi i ett annat rum som har en mycket sämre ultraljudsapparat så vi (Daniel o jag) hade lite svårt för att se bebisarna så väl som vi brukar, hoppas det blir den bättre nästa gång ! Nu börjar dom ju bli så pass stora så man vill se dom ordentligt på den där skärmen. Men snart får vi se dom på riktigt, åååh längtar !!




Bebisarna vul v7

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk, de var så små, som hallon! Åh, vad jag har längtat! Snart får jag se godingarna! Mmm, va mysigt!

Puss älskar dig!

2009-08-31 @ 17:32:52
Postat av: peter

aaaaah det ser ut som en marulk....:)

2009-08-31 @ 21:17:21

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback