Magen v28 (27+3)





Magen växer som bara den. Och det gör bebisarna också !!!!
Vi var på ultraljud igår. Daniel, Jag o Bebisarna.. Det var precis som dom hade lyssnat på vad jag har sagt till dom. Jag har bett dom att växa en massa o bli stora bebisar ! Dom hade vuxit som tusan !!! Bebisen på vänster sida hade gått upp 400g på 2 veckor. Så jäkla bra !! Den vägde 1126 nu. Och bebis till höger är ju lite mindre men den hade gått upp 300g på två veckor och vägde nu 942g. Nu ligger båda innanför kurvan. Jag är så jäkla glad !! Tänk vad stora bebisar jag har där inne. Ungefär 35cm från topp till tå. Som vanligt så sa läkarn att dom var sprattliga o allt såg bra ut !! Skönt att höra !! Tänk, snart är det oktober o dom är klara att komma ut. Jag är så nyfiken, det ska bli såå mysigt hålla dom i famnen o pussa dom i pannan !!

Från och med nu är jag sjukskriven på heltid. Så skönt !! Bebisarna och jag ska vila o vila o växa nu fram till oktober !!


Förra veckan skickade jag in ansökan om havandeskapspenning o redan igår fick jag ett brev tillbaka att jag är beviljad hel havandeskapspenning från och med den sista augusti. Så det blit inget mer jobb för mig nu. Jag ska bara förbereda mig för förlossning och bebisarnas välkomnande till världen o familjen Lundgren!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hehe, vilken go`mage!

Längtar massor tills bebisarna kommer!

Puss Puss!

2009-08-04 @ 20:36:32
Postat av: linda

Du växer och växer och blir bara finare och finare!! Skönt för er att kunna vila fram till oktober nu, så dom kan växa och bli dom där söta små lundgrenarna som dom är ämnade att bli! Bamsekramar

2009-08-04 @ 20:37:55
Postat av: Linda&Viggo

åh så skönt att du fick vara hemma! Då har vi tid och ta en fika framöver ju! :) skönt att bebisarna växer som de ska nu..kram på er

Postat av: Linda&Viggo

Blev visst fel i länkningen :D

2009-08-05 @ 10:23:13
Ni hittar mig här: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åå så fin magen är!! en riktig bula =) skönt att du fick havandeskapspenningen beviljad!



kram

2009-08-05 @ 10:27:27
Ni hittar mig här: http://happilyeverafter.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback