jiiiihuuu

VECKA 30 (29+1)
Det är helt otroligt. Jag är redan i vecka 30. Det har ju gått superduperfort hit. Eller det kanske det inte har gjort, det känns ju som man har varit gravid hur länge som helst.. Men nu börjar vi närma oss våra bebisar! Åh vad jag längtar !! Det ska bli sååå otroligt mysigt att få hålla dom i famnen o pussa på dom, och att bara få se dom!! Det känns inte verkligt att om ungefär 2 och en halv månad så har vi två små söta liv till i huset och i våra liv. Underbart, overkligt..

MVC
Jag var hos BarnMorskan i veckan.  Hon vägde mig, jag har gått upp 11,5 kg sammanlagt, hon mätte min mage, SF var 35 cm, ungefär som i vecka 39 när man väntar 1 barn, jag känner mig inte riktigt så stor, tog ett nytt blodprov för det förra hade förstörts av någon anledning, kollade järnvärdet som bara var på 114, alldeles för lite, jag ska fortsätta ta två tabletter om dagen och äta järnrik mat ! Förra gången hade jag lite för lågt blodtryck men det hade blivit bättre denna gången. Vi lyssnade på bebisarnas hjärtljud också ! Bebis 1 (höger) hade 143 och bebis 2 (vänster) hade 150.  De har varit på ungefär samma varje gång..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har fortfarande inte riktigt förstått det, jo, det har jag väl men det känns så fantastiskt! Snart är de små liven här, blir varm inombords bara jag tänker på er! Lyckan kommer bli fullkomlig!

Puss älskar dig!

2009-08-14 @ 15:55:55
Postat av: Fru Evelina

aha, då kanske min bebis har huvudet neråt för det hickas alltid nere vid ljumsken typ, antingen på höger eller vänster sida.



hihi tänk att du har en mage som en som är gravid med en har höggravid! lite häftigt =)



jag gick till föräkringskassan och pratade och hon anmälde nåt där och sen har jag fått hem papper som ska skickas in när bebis kommit!



kram

Postat av: Anonym

åååh... mysigt att höra hjärtljuden! tror mitt SF i vecka 41+1 var 35 :) Åh snart är era bebbar här. UNDERBART!! kram

2009-08-14 @ 21:19:55
Ni hittar mig här: http://lisamelton.blogg.se/
Postat av: linda

Det är så himla coolt att det snart kommer två små LIKADANA bebisar och att det är världens bästa Sofie som bär dom tills dess :D Puss o kram

2009-08-17 @ 11:07:19

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback