Föräldragrupp

I fredags var jag o bebisarna på föräldragrupp, Daniel kunde inte komma ifrån jobbet eftersom det är kl 9 på morgonen. Först var det kl 13 men jag hade fått fel tid av BM som ringde o berättade de i torsdags.

Det var bara lite förberedelser för dom kommande 4 fredagarna, presentation av alla mammor o pappor och lite avslappning på slutet. Jag hoppas att de kommer att ge lite. Denna veckan blir det besök på BB och förlossningen, det ser jag fram emot !!

Dom blivande mammorna verkade helt ok och det är ju alltid roligt att bekanta sig med nya människor !

Har ni varit på föräldragrupp ?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej =) Mår ni alla bra? Jag var inte på föräldragrupp. Verkade den bra då? När är BF för bebisarna? Snart snart har ni de utanför magen istället =) Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback