Working 9 to 5

Det känns som jag jobbar jämt ! Ni vet iaf vart jag är när jag inte skrivit på ett tag.
Idag har jag jobbat 9-5 sen har min "lilla familj" varit hemma hos Mia o Peter o käkat pizza ! Det är såååå hiiimla gott ibland !!

Imorgon ska syrran o jag o en kär vän på modell för en dag, vi ska bli fotade o sminkade !! Roligt får vi hoppas, jag hoppas att jag kan bli snygg för en gång skull. Jag har inte kännt mig så snygg på några månader. Jag har ju gått upp en hel del i vikt. Det är inte så roligt. Jag hoppas att jag slutar vara så fruktansvärt sugen på allt hela tiden, det är ju hopplöst.

 Daniel tröstar mig iaf "Du är ju gravid och ska ju gå upp i vikt och det är ju inte bra att ut o springa nu, då kan du få problem med knäna".

Tack för att du finns !

Kommentarer
Postat av: kär vän

vi hade superkul babe! men man blev lagom trött =) men fina kort blev det. puss

2009-04-26 @ 16:32:25

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback