Sover dåligt...

Jag vet inte om det beror på graviditeten eller vad det är frågan om.. Jag sover hur dåligt som helst nu, jag vaknar hela tiden och drömmer mardrömmar, det är inte roligt.

Jag har i hela mitt liv sovit gott som tusan ! Visst har man drömt en och annan mardröm men aldrig som nu. Och så länge som detta har hållt på också..

Sov ni dåligt och drömde en massa konstigheter när ni var gravida ?

Det kanske bara är en psykisk förberedelse på att man inte kommer att sova särskilt mycket när bäbisarna har kommit ??

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Ta det lugnt innan läggdags.

Slappna av! Sluta oroa dig !

Avslappningsövningar rekommenderas !



Du ska se, snart sover du som en stock igen.



Kraaam

2009-04-30 @ 08:17:13
Postat av: Linda&Viggo

Grattis igen! Mardrömmar hade jag som bara den hela tiden...hoppas ni mår bra annars! kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback