Modell för en dag

Idag har det varit fullt upp ! Jag vaknade kl 8, åt då en god frukost sen var jag ute och gick en långrunda med mina stavar. När jag kom hem var det ju dags att packa kläder till fotograferingen och duscha och fixa..
Sen hämtade jag tjejerna.
Sminkningen och fotograferingen gick rätt fort men sen skulle man titta på bilderna och bestämma vilka man skulle ta med sig hem... ojojoj vad svårt det var !
Nu i eftermiddag har jag o D vilat och så har vi storhandlat (välbehövligt!).
Hoppas att ni hade en bra söndag !


Jag visste inte att jag kunde se såå bra ut på bild.... (bilderna är klickbara)





























Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, så jädrans fina bilder!

Jag blir sååå stolt!

Puss på dig!

2009-04-26 @ 21:42:04
Postat av: linda

så himla roligt det va att få göra det! bli så fint sminkad o sen komma hem med många FINA bilder på sig själv! en riktig boost för självförtroendet. tack för att du gjorde det med mig! puss o kram

2009-04-27 @ 08:58:22
Postat av: Faster Anna

Verkligen fina !!!

Men inte så konstigt. Du är en fin tjej :)

2009-04-27 @ 09:10:14
Postat av: Mia

Jisses vad snygg du är!!!

Kram

2009-04-27 @ 11:03:04

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback